معرفی منطقه تفریحی پارک وکیل آباد مشهد!
نوشته شده توسط : gheirati

مراکز تفریحی متعددی که در شهر مشهد برای رفاه حال زائرین امام رضا بنا شده، موجب خواهد شد تا مسافرین مشهد مقدس علاوه بر یک سفر زیارتی، از گشت و گذار در شهر مشهد خاطره خوبی داشته باشند. یکی از پارک ها و جاذبه های تفریحی شهر مشهد می توان پارک وکیل آباد نام برد. با معرفی منطقه تفریحی پارک وکیل آباد مشهد!  در های هتل می توانید اطلاعاتی را درباره این پارک زیبا و خوش آب و هوا کسب کرده و در سفر به مشهد، برای گشت و گذار در این منطقه برنامه ریزی کنید.

پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد یکی از انواع تفرجگاه های طبیعی در شهر مشهد در محیطی ییلاقی و خوش آب و هوا به شمار می آید، که در سال 1348 جهت استفاده عموم با مساحت 70 هکتار در شهر مشهد بنا شده است. درختان و فضای سبز متعدد موجود در این پارک از طریق قنات بند گلستان آبیاری می شوند که منظره سرسبزی با آب و هوای عالی را برای افرادی که به این منطقه از مشهد گذر می کنند فراهم می آورد.

مسافرانی که به مشهد سفر می کنند می توانند در هشت کیلومتری شمال غرب خراسان به این پارک خوش آب و هوا که از موقافات خیر بزرگ مشهد به نام حسین ملک بوده، دسترسی پیدا کنند. با سفر به مشهد می توانید از رودخانه فصلی با منظره زیبایی از درختان کهنسال پارک وکیل آباد مشهد لذت برده و عکس های یادگاری در کنار عزیزانتان در این منطقه ییلاقی ثبت نمایید.

باغ وحش وکیل آباد

یکی از مناطق مهم دیدنی در شهر مشهد که حتما برای بازدید از آن در سفر به مشهد می بایست برنامه ریزی کنید، باغ وحش وکیل آباد مشهد می باشد. باغ وحش مشهد در نزدیکی پارک وکیل آباد قرار گرفته و می توانید از این دو منطقه مهم در سفر خود به مشهد دیدن کنید. حیوانات متعددی از پستانداران، خزندگان و پرندگان در باغ وحش وکیل آباد نگه داری می شود که نقطه مهمی برای جذب توریست در شهر مشهد به شمار می آید.

امکانات پارک وکیل آباد مشهد

در ادامه ی معرفی منطقه تفریحی پارک وکیل آباد مشهد! بهتر است اطلاعاتی درباره امکانات این پارک در این مقاله از های هتل به دست آورید. با گذر در این پارک می توانید از رستوران و بوفه آن استفاده کنید، همچنین پارکینگ در نظر گرفته شده یکی دیگر از امکانات پارک وکیل آباد مشهد به شمار می آید، از جمله امکانات دیگر این پارک را می توان وسایل بازی و کف پوش های پارک، و سرویس های های بهداشتی نام برد. همچنین دریاچه زیبایی که در پارک وکیل آباد مشهد قرار گرفته است، موجب ایجاد منظره زیباتری برای استفاده عموم از پارک خواهد بود.

هتل های اطراف پارک وکیل آباد

در سفر به مشهد بعد از رزرو هتل مشهد می توانید از طریق قطار شهری و اتوبوس به این پارک زیبا و خوش آب و هوا دسترسی پیدا کرده و لحظاتی از سفر خود را با گشت و گذار در این پارک زیبا بگذرانید. اگر قصد رزرو هتل نزدیک این منطقه تفریحی خوش آب و هوا را دارید می توانید با رزرو هتل پارس، رزرو هتل آبان، رزرو هتل میثاق همچنین هتل ثامن که در نزدیکی این پارک قرار گرفته اند، اقامتی به یاد ماندنی را در این شهر داشته باشید.





:: برچسب‌ها: هتل 5ستاره مشهد , هتل های مشهد , رزرو هتل های مشهد , رزرو هتل مشهد , رزرو هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: